.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار مدير عامل شركت مخابرات مازندران با اعضاي نظام صنفي رايانه اي

مدير عامل شركت مخابرات مازندران گفت: به غير از روستاهاي با جمعيت محدود، تمام روستاهاي استان امكانات مخابراتي دارند.

به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، حسن‌جان عباسپور صبح امروز در جمع اعضاي سازمان نظام صنفي استان مازندران با اشاره به آمادگي مخابرات استان براي فعاليت‌هاي بيشتر صنفي رايانه‌اي افزود: امكانات و زيرساخت‌هاي توسعه مخابرات در استان فراهم شده است.
وي با اشاره به اينكه توسعه مخابراتي بايد با كمك مردم شكل گيرد، اظهار داشت: مازندران با بالاترين ضريب نفوذ تلفن در كشور مي‌تواند يكي از استان‌هاي پايلوت در اجراي دولت الكترونيك باشد.
عباسپور به برنامه و چشم‌انداز 20 ساله نظام در استان مازندران اشاره كرد و گفت: مازندران در افق 1404 جايگاه نخست اقتصاد كشاورزي است و در بخش مخابرات نيز بايد به توسعه زيرساخت‌هاي مناسب و بهينه براي ارائه خدمات برتر در سطح منطقه دست يابد.
مدير عامل شركت مخابرات مازندران با اشاره به اينكه فناوري رايانه‌اي امروز يك فكر و ايده رو به جلو است، اضافه كرد: در حال حاضر مازندران داراي 4 هزار و 524 كيلومتر فيبر نوري است.
وي از فعاليت 288 دفتر ICT روستايي در استان خبر داد و اظهار داشت: هر مركز به پنج روستا خدمات مخابراتي ارائه مي‌كند.
عباسپور با اشاره به اجراي موفق طرح هم‌كدي در مازندران تصريح كرد: براي برون رفت از مشكلات مخابراتي، توجه به روستاها در توسعه زيرساخت‌ها، اولويت شركت مخابرات خواهد بود.
وي در بخش ديگري از سخنانش به همكاري‌هاي مشترك مخابرات و پست براي ايجاد و توسعه خدمات پيشخوان الكترونيك در روستاهاي مازندران اشاره كرد و افزود: فقط در شش ماه نخست سال گذشته با اين طرح‌ها از يك ميليون و 200 هزار سفر به شهر جلوگيري شد.
عباسپور در پايان توزيع عادلانه امكانات مخابراتي، توجه به مازندران به عنوان يك كلانشهر و پاسخگويي به نيازهاي شهروندان در هر منطقه را سه برنامه آينده مخابرات مازندران اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.